mandag den 10. april 2017

Rybárčenie vrhá kúzlo na mojom dievčatá

Ale rybolov bol veľmi niečo, čo som robil pre-deti. Aj keď som pokračoval robiť to, keď som bola tehotná, rok po pôrode som zavesila svoje bahňáků a má iné rybárske kit a životnosť presunutý do inej fáze. Prestal som byť fisherwoman a stala matkou dvoch dcér. Občas, kútikom oka by som vidieť svoje bahniaky visí krokvy v garáži, keď som bol na love sa slnečníkmi alebo jazda-na hračky pre svoje deti, pripomenutie tohto iného života, kedysi.

Aj keď som veľa rybolovu v mnohých miestach, zatiaľ čo tehotná s mojím prvým dieťaťom, na jednom mieste uviazol v mojej mysli - Ashford hradu na západnom pobreží Írska.To bo lo miesto, kde bol môj posledný veľký rybársky výlet, než som porodila Raffaella. To bol tiež prvé miesto, kde som sa stal naozaj vedomí rybolovu s niekým iným - ju - skôr než na vlastnú päsť. Tak to bolo tu, že by som sa chcel vrátiť k mojej prvej rybársky výlet s mojou dcérou

Mohol som ju vzal k jazeru v Gamlingay v Cambridgeshire, kde som chytil svojho prvého pstruha. alebo moje obľúbené rieke v Škótsku, na Carron. Aj mohol vziať ju do rieky Stour, teda blízko miesta, kde žijeme, alebo Dartmoor kde pstruh sú divoké a malá a ja som strávil veľa Summers rybolovu.Ale Ashford bolo miesto, kde - ako som sa brodil do mohutnej rieky Cong- moje dieťa, ktorý bol týždne od rodí - kopol ma zakaždým, keď som sa brodil hlbšie a ja som si uvedomil, že som teraz vlastne dve bytosti. To bolo tiež miesto, kde Frank, ghillie bydliska, musel manévrovať svoju ťažko tehotné formu do svojej krásnej malej rybárskej lodi, bez svojic h výlisky bahňáků dotýkali drevené spodnej dosky, keď som vyrazil na základe 44.000 akrov vody Lough Corrib do ryby pstruhy.

Raffaella bola teraz 11. nechcela ísť na ryby so mnou, spýtal som sa? Prečo by nie ona, odpovedala, oči široký pri predstave, že by bolo len dvaja z nás celé tri dni.Vzal som si všetky svoje rybárske veci z garáže a my preberal, čo by sme potrebovali. Radi by sme sa lovia počas jepice sezóny, ktorá bola hlavnom vysielacom čase dry-fly. To bolo dobré.

Nečakala som, že sa cíti emocionálne pri neuvidí svoju rybársku vestu. To multipocketed vesta je miesto, kde lietať rybári udržať všetky svoje rybolovnej kúsky a bôby. Ako som un-suchý-ed vrecká, zistil som, čo som nevidel vo viac ako desať rokov. Tento jediný odev hovorí viac mojich hotových detských dní, než akýkoľvek iný odev som vlastnil. To bolo len chvíľkové bodnutie, ako keď dostanete závan parfumu, ktorý vás vezme späť . A nebolo to na miesto, kde som obzvlášť vynechal alebo chcel znova ísť.Ale bola to ťah, na okamih

Aj ukázal moje deti mi lietať okno a pozerali sa na všetky muchy som kedysi zhrbení a zviazané. - Bol som zvlášť dobrý na to, aby kolená otecko longlegs. Môj partner, odborník rybár, dal jeho starší dcéru niektoré liace lekcie na trávniku

Po obdržaní e-mailov každý deň od mojej dcéry, niekedy, keď sedel za mnou. "Desať dní ísť, STE vzrušený MUMMY? Pretože som !! ", boli sme preč.

V lietadle skončí, povedal som jej o Írsku. Ako to bolo veľmi zelené a ľudia hovorili veľa o počasí, pretože každý slnečný deň bol oslavovaný v krajine, kde pršalo veľa. Ale dážď robil to tak veľmi zelené a krásne.Ale väčšinou sme len zazubil veľa z toho, že spolu, len my dvaja.

Bolo to menej, že sme chceli dostať preč od ostatných dvoch členov rodiny, viac mať trochu ja a jej čas. Snažím s a tu a tam, tráviť čas jeden na jedného s každým z mojich detí. Bol to blažený je naozaj schopný sa sústrediť na Raffaella a nebudú sa musieť vyriešiť súrodenecké hádky, alebo hovoriť "len minútu" pre 20. čas. To bol luxus, pre nás oboch.

V Ashford, musel som trochu premýšľať o tom, s výnimkou moje dieťa. Nikdy sme strávili toľko času osamote v spoločnosti toho druhého. Bez tuhosť cestovného poriadku a majú sa dostať ľudí do miest, stal som sa viac detsky a flexibilné, sa stala viac zodpovedný a dospelý.chichotala máme veľa. Veľa sme hovorili. Niekedy budete musieť vyprahne sa od rutiny každodenného života, aby videli, čo ľudia sú skutočne vyrobené z. Obaja sme boli preč od-do list a mohol byť. Tam bol pokoj, a to bolo ešte predtým, než sme sa dostali na vode.

Frank tam stále bol. "Spomínate si na moju hrču, Frank?" Spýtal som sa. "To je ona!" Z nejakého dôvodu sme sa všetci našli to naozaj neuveriteľné. "Nemôžem uveriť," Raffaella stále opakoval "ktorý bol naposledy som tu bol som vo svojom brušku a teraz som tu!"

Na ceste von ďaleko na na jazere, Frank je málo drevené, ručné práce loď sme lovil lososa na prút (a Tobyho na ceste von, čo je diabol na spiatočnej ceste).Facebook Twitter Pinterest Annalisa učí dcéru k základom rybárčenie. Foto: Patrick Bolger Fotografie

Ide o to, o rybolove, je to, že vás zavedie priamo do stredu "veľkého prírody" a zdá nepatrná v porovnaní s, čo sa zdá drhnúť hlavu čistú zo všetkého myslel, stranou od okamžitá. Keď sme sa dostali tak ďaleko, sme začali rybárčenie suchú mušku. Učil som Raffaella základy rybárčenie a ona všetko, čo som jej povedal, aby; ona bola úplne citlivý a pokoj. (To nie je vždy, ako to je doma :. Ona je húževnatý vyjednávač) Zostala v pokoji, aj keď jej obľúbený klobúk odletel a mysleli sme, že ju stratil do hlbín 50m jaz ere (my vylovil ju s net).Bez rozptyľovania každodenného života, bol som schopný naozaj sa na ňu pozrel, skoro ako keby nebola moja dcéra, a vidieť osobu, sa stávalo. A myslel som si, ako nádherné môj spoločník bol rybolov.

Ďaleko na jazere vyzeral veľmi ďaleko od všetkého, ako keby sme vkĺzol do iného sveta. Ako by sa dalo povedať niečo tam vonku, a to by zostať tam, na vode. To cítil v bezpečí, odstránené. Chcel by som vám povedať, že Raffaella a som hovoril o tom, čo sme nikdy predtým hovorili, ktorý zdieľala tajomstvo nikdy nebola schopná pred zdieľať.

Ale to nie je to, čo sa stalo. Hovoríme celkom dobre na súši. Tak sme lovený, bok po boku, v tichu, väčšinou.ju naučil som sa, ako prezentovať suchú mušku na vode tak presne, že by zmiasť rybu, aby si mysleli, že je to naozajstný hmyz. Ale nedalo sa liahnu z jepice na žiadne ryby rastú a strednej a neproduktívny severovýchodný vietor, ktorý Bola to škoda, pretože chytanie rýb na suchú mušku je naozaj vzrušujúce.

Keď sme robili rozhovor , to bolo o rybárčenie a ja si uvedomil, koľko paralely existujú životom. Hovorili sme o lososa, ktorý plávať do mora, ale vždy vrátiť domov k samotným štrkových lôžok - v Redds - sa narodili v plodiť a majú svoje mláďatá.Hovorili sme o pstruha obyčajného a ako začať svoj život ako pstruha, ale z nejakého úteku na more ako "dospievajúci" a stať sa pstruha - ich sfarbenie mení v závislosti na ich novú diétu a prostredie. Povedal som jej o jepice - ako strávi dva roky na dne jazera alebo riečiska, než konečne hradenia, stúpa k povrchu s jediným cieľom: páriť. Ale ako to zomrie po párení a po všetkej tej nahromadenie, z poklopu k smrti je len 24 hodín.Hovorili sme o tom, ako sú tri veľké záznamy z lososa UK všetci zastávajú ženy a ako dlhú dobu, to bolo vysvetlené preč (raz mladší, naivný mňa), že to bolo pr eto, že ženy mali pheremonal výhodu. "To je trochu nefér," povedala Raffaella, než som sa dostal do pointou. "Prečo by to nemohlo byť len preto, že boli lepší?"

Prišli sme z Lough a zamieril k rieke Cong, ktorý napája do jazere. Nemali sme brodiť tejto doby, ona a ja Ale my loviť od banky za pár hodín. ju naučil som sa, ako sa zbaviť späť čiaru, a prepracovať ako prúd priniesol preletieť, pred tým, než začala ťahať, a ako sa pozerať na chrbát obsadenie, takže to nie je uviaznu na nízko visiace vetvy.Napadlo ma, koľko viackrát, mali by sme ísť na ryby, keď bude chcieť ísť znova. Myslel som, že o tom, čo to ideálny spôsob, ako to bolo znovu s dieťaťom, či je to to, čo ste potrebovali urobiť. Väčšinou, keď som premýšľal, prečo stále viac matiek nejdú rybolovu so svojimi dcérami.

Nakoniec sme išli domov v malej bubline, túžia vidieť druhú polovicu rodiny, ale aj len trochu zdráha nechať niekoh o iného znovu. Pripomenulo mi to, že je tehotná znovu, že "my proti celému svetu" pocit dostanete. chichotala sme celú cestu domov. "Budeme mať vždy Ashford," zašepkal Raffaella.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar