torsdag den 20. juli 2017

Sagan pálil za víťazstvom, ale zase skončil druhý. Vyhral Van Avermaet

Hra na naháňačku sa odohrávala v posledných kilometroch trinásteho dielu Tour. Utečenecké trio Keldermann, De Gendt a Gautier zúfalo otáčalo pedále, všetci traja sa nervózne pozerali cez rameno, ako ďaleko je ešte stíhacie letka.

Desať kilometrov od cieľa je delila minúta, o päť kilometrov ďalej mali prvú traja muži ešte 35 sekúnd k dobru, ale pod bránou posledného kilometra už to bolo len 10 sekúnd.

A utečencom v tej chvíli došlo: Dnes to nevyjde!


Do čela pelotónu vyrazil Mark Cavendish, najúspešnejší spurter histórie Tour, a za svojimi chrbtom bet365 stavky si viezol Zdeňka Štybar.Brit dosť dobre vedel, že tento dojazd nebude pre neho - 600 posledných metrov malo sklon 10 percent, čo bol terén práve pre českého bitkára.

Keď sa cesty zlomila, hnal sa Štybar vpred, myslel si na druhé víťazstvo v tomto ročníku. V čele šliapal Nor Kristoff, Štybar schovaný za Sagan, všetky hviezdy vrátane žltého Frooma opodiaľ.

Potom zo závetria vyrazil Van Avermaet a Sagan pochopil, že toto je lokomotíva, bet365 mobil čo ho môže doviezť k toľko očakávanému prvenstvo. Dlho sa Slovák lepil na zadné koleso Belgičana, vyčkával, číhal na správny okamih. Ešte 200 metrov, potom sto, päťdesiat…

Sagan vyšiel doprava z Van Avermaetova tieňa, ale už v nádrži nemal dosť paliva na ďalšie zrýchlenie.Zelený dres najlepšieho spurtera pevne drží, ale prvenstvo mu stále unikajú .

"Peter, slečny z pódia si to začnú brať osobne," písal potom Daniel Friebe, uznávaný britský novinár, žartom na Twitter.

"Bolo to naozaj tesné," vydýchol si víťaz. "Vyrazil som bet365 bonus skoro, pretože v Havre som čakal príliš dlho. Snažil som sa ísť naplno skoro od úpätí kopca a posledných 100 metrov bolo nekonečných.Videl som niekoho za svojím zadným okolo, takže som sa snažil držať tempo a dúfal som, že ma nepředjede. "

A Sagan? "Som naštvaný a sklamaný," nechal sa počuť. "Bola to moja hlúpa chyba," povedal o momentu, kedy si po dotiahnutí na Van Avermaeta sadol späť do sedla, namiesto aby ďalej spurtoval. "Sadol som si a prišla veľká bolesť. Škoda, "dodal. bet 365

Štybar nakoniec finišoval na 15. pozícii, Froome šiesty, hneď za ním Nibali, Contador, Valverde, Van Garderen, Gall opin a Quintana.

bet365

Ingen kommentarer:

Send en kommentar